Dharminder Biharie: acquisitiebrief
Dharminder Biharie, eigenaar van BizzModell, vroeg mij een pitchbrief (acquisitiebrief) te schrijven om zijn gratis strategiegesprek en daarmee zijn betaalde aanbod aan de man te brengen. Deze brief stuurt hij wekelijks in batches per post, zodat hij ze nabellen kan. Uiteindelijk hebben we de acquisitiebrief met zijn tweeën opgesteld op een manier die ik maar zelden toepas, maar die uitstekend werkt: samen (en online) gingen we door de concepttekst en tweakten we hem, totdat hij tot de laatste punt klaar was.
Dit ervaarde Dharminder:
‘Wat doe je als überdyslect als je een tekstpartner zoekt? Via een reactie op een linkedinpost en een telefoongesprek zijn wij in contact gekomen. Omdat zij weet wat ik doe en waar ik naar toe wil, heeft Esther mij weten te helpen met een goed pitchbrief. Ik kan haar echt aanbevelen, omdat ze niet alleen naar de teksten kijkt. Maar naar de ontvanger en lezer.’
Geef een antwoord